Játékprogramozás

Webes játékmotor ingyen? Csináld magad, készíts számítógépes játékot magadnak: játékfejlesztés programozói tudás nélkül, webes grafikai szerkesztővel? Részletek:

kreativ játékok - webáruházJátszani jó. Jól játszani még jobb. A jó játszáshoz jó játék kell. Kreatív játék. Ügyességi játék. Logikai játék. A kreatív ügyességi játékok feljlesztik a logikát - és a személyiséget is

weboldal googleoptimalizálás

Társoldalak:

A projektet támogató blog:

Kreatív és logikai játékok

Nyilvántartási oldal:

Kreatív gyerek játékok

Munkaoldal:

Kreatív játék, ügyességi játékok

Más:

honlapoptimalizálás

Honlap-SEO szaki

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) célja az, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a normál találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekre. Általában normál (vagy organikus) találatoknak azokat a keresők által kilistázott találatokat nevezzük, amelyeket pénzfizetéssel senki nem befolyásolt, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati lista adott helyére. (A Google-listák fizetett linkjei, hirdetései tehát nem tartoznak ide.)

- SEO -

A keresőoptimalizálás két fő iránya a belső és a külső SEO-munka: az előbbi keretében magát az oldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy adott keresésekre jó helyezést érhessen el (belső struktúra, formális és érdemi tartalom, valid kódok), az utóbbi során pedig külső erőforrásokat (más webhelyeket) igénybe véve érünk el (építünk ki) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot.

JÁTSZANI IS ENGEDD

Gyermekjátékok, kreatív játékok, ügyességi játékok, logikai játékok rendelése, vásárlása, forgalmazása, készítése, árusítása, tervezése, kivitelezése.

Oldalunkon adott a:

HIRDETÉSI LEHETŐSÉG ezekben a témákban:

Kreatív játék - ügyességi játékok, logikai, készségfejlesztő játék - kreatív játékok - játékmarketing. Gyerek játék, logikai játék, kreativ ügyességi játék és személyiségfejlesztés, webáruház, rendelés, megrendelése, hirdetés, játszani, kreativitás, logika, játék marketing, játékmarketing, kreatív asszociációs játékok, ügyességi játék, logikai játékok, játszani, kreatív gyerekjáték, gyermek játék, keresztrejtvény, feladvány

Az ügyességi játékok fejlesztik a kreatív készségeket. A jól megválasztott játék a legjobb ajándék. Játék terápiával a szorongásos fóbiák leküzdhetők

Ajánlók, viszontlinkek:

  • Ügyességi és logikai játékok - kreatív játék
  • Kreatív ügyességi játékok

KREATÍV JÁTÉK - logikai és ügyességi játékok - játékmarketing

Ez az oldal eredetileg egy keresőoptimalizálási megbízás kedvéért jött létre abból a célból, hogy releváns linkeket küldjön a Google-listán előre mozdítani kívánt céloldalra. A megbízás a vártnál rövidebb ideig tartott, de az oldalt megtartottam és reklámfelületként igyekszem hasznosítani keresőmarketing és linkmarketing célokra.

Honlapját előbbre viszem a Google-találatok közt! írjon
gyermekjátékok

Az Ön hirdetésének vagy az oldalára mutató linknek a helye. Ha érdekli a lehetőség: írjon: »levél küldése«

Keressen akkor is, ha azt szeretné, hogy saját honlapja kedvezőbb helyre kerüljön a Google találati listáin.

Asszociációs játék

Ez a játék asszociációkra, azaz képzettársításokra épül. Sok ilyen típusú páros és társas játékot ismerünk. Az általam indított feladványsorozat lényege: megadott híószavak alapján kell következtetni más szavakra, nevekre, fogalmakra – és a lehetséges asszociációkból a megfelelőket kiválasztva kell megtalálni a megfejtést - ez legtöbbször egy mű címe vagy szólás, verssor, szállóige vagy más frazeológiai egység. Az alábbi link alatt elérhető példák és magyarázatok segítenek a játék megértésében.

Kreatív és más játékok

Ha dicső nemzetünk aképpen viszonylana a haza és a sors kérdéseihez, minőképpen a játék viszonyul a szerencse forgandó koczkájához, akkor országunk és népünk emelkedése biztosítva leende Európa és a világ roppant tengerének hánykolódó habjai közepette.
Széchenyi István

Az emberi kultúra a játékban, játékként kezdodik és bontakozik ki.
Johan Huizinga

Ha a játék nem kreatív, akkor nem játék.
Alberd Yollaka


Mindenki játszik valamit.
Cecil M. Jeopardy

Szokásos írói fogás: ha valamely emberi foglalatosság régi eredetét akarjuk hangsúlyozni, vagy azt mondjuk, hogy „már a görögök is”, vagy még messzebb megyünk az időben, állítva, hogy ez a valami bizony „egyidős az emberiséggel” (mint mondjuk a tánc). Ám a játék, mint erre a holland történész, Johan Huizinga hívta a figyelmet Homo Ludens (A játékos ember) c. művében, korábbi az emberi kultúránál, „öregebb” az embernél. A játékot állati ősiségünkből hoztuk magunkkal. Álljunk csak meg egyetlen percre a csimpánzok ketrece előtt! De az is elég, ha megnézünk egy delfinekről szóló filmet – vagy csupán madzagra kötött papírmasnit húzunk el macskánk előtt. Igen, a játék legősibb ösztöneink mélyéről tör fel és legkifinomultabb szellemi képességeinkben teljesedik ki. Ez a kettőssége, érzelmi és értelmi összetettsége teszi izgatóvá, könnyeden szórakoztatóvá – vagy véresen, halálosan komollyá. A vér és a halál olykor szó szerint is érvényes, és itt ne csak a töltött fogópisztollyal játszott orosz rulettra vagy a bikaviadalra gondoljunk, hanem bűnözők és a bűnüldözők örök párharcára, háborús taktikákra és stratégiákra. Ezek ugyan idegenek a játék igazi szellemétől, de például a játékok egyik legnagyszerűbbje, a sakk is eredetileg az egymással hadat viselő királyok hadseregének összecsapását modellezte.

Mint egyik legalapvetőbb szükségletünk, a játék megjelenik életünknek szinte minden területén. A fentebb már említett Huizinga kultúránk egészét a játékból eredezteti, s ha ez a hipotézis kétségbe is vonható, annyi bizonyos, hogy a művészeteket – kis túlzással – akár játéknak is tekinthetjük. Gondoljunk csak a színjátszás vagy a játékfilm, a zongoraverseny, vagy a hangjáték kifejezésekre, vagy arra, hogy aki muzsikál, az játszik a hangszerén.

Tudományos felmérések bizonyítják, hogy az alkotói folyamat szorosan összefügg a kreatív játékra való képességgel. Legnagyobb íróinknak, költőinknek is életeleme volt a játék: kreatív hozzállásuk a világ dolgaihoz ebből is eredeztethető. Játszottak civilként és íróként, játszottak hol könnyeden, hol mély szenvedéllyel, hol halálos komolysággal. Tudjuk például, hogy az egyik legjobb magyar regény, az Iskola a hátáron szerzője, Ottlik Géza behatóan foglalkozott a bridzs elméletével, Tandori könyvet írt a gombfociról, Csurka a lóversenyről, a Noran kiadó pedig tavaly külön kötetbe gyűjtötte össze Ady Endre, Bíró Lajos, Gárdonyi Géza, Karinthy Frigyes, Kellér Andor, Kosztolányi Dezső, Móra Ferenc, Nagy Lajos sakkról írt novelláit, „természetesen” Stefan Zweig klasszikus Sakk-novellája előtt is tisztelegve… A kortárs magyar irodalom markáns alakja, Temesi Ferenc meg éppenséggel egy sakkjátszma szerkezete alapján, annak lépéseit követve építette fel Királyáldozat című regényét.

Kreatív szellemi játék Weöres Sándor teljes munkássága, s ő maga azt vallotta, a költő nem az, aki felnőttként elkezd verset írni, hanem az, aki a gyerekkori nyelvi játékokat nem tudja abbahagyni. A tragikum és a játékosság jól megfért az egyébként sakkozni és más kreatív játékokat úűzni is nagyon kedvelő József Attila költészetében, ennek bizonyítására már-már közhelyszerű bizonyíték a halála évében írt Születésnapomra c. verse, amelynek nagyszerű nyelvi humora talán még jobban kiemeli a mondandó súlyosságát és a leggyakrabban idézett ars poeticává teszi a „tani-tani” szójátékkal végződő hitvallást.

Weöres munkásságában se szeri, se száma a stílusbravúroknak. Mint tudjuk, nem létező nyelven is írt verset, és ennek megadta magyar fordítását; nagy formátumú Psziché c. művével pedig egy sosem létezett költőnő alkotói oeuvre-jét hozta létre, ezzel mintegy divatot teremtve a szerepjátékoknak; követői között a sok számos kínálkozó példa közül hadd említsem Esterházy Péter szerep- és stílbravúrjait, illetve az erdélyi Kovács András Ferencet, aki rendszeresen „fordít” sosemvolt latin és angol költőktől, illetve megalkotta a nagyszerű múlt századi poeta doctus, Lázáry René Sándor alakját.

S hogy egyetlen példát a világirodalomból is hozzak. A francia Raymond Queneau 1961-ben jelentetett meg egy karcsú verseskötetet, amelyben mindössze 10 szonett volt található. Ám ezek azonos rímek és hasonló grammatikai egységek alapján voltak megalkotva úgy, hogy bármelyik vers bizonyos sorszámú sorát bármelyik másik vers azonos sorszámújával fel lehetett cserélni. A nyomdában az egyes lapokat soronként csíkokra vágták, így a könyvet felütve mindig egy új szonett kerül az olvasó elé. A könyvecske szerénytelennek tűnő címe százezer milliárd költeményt ígér (Cent mille milliards de poémes) – ám ez nem túlzás, a 10 vers kölcsönösen felcserélhető 14 sora valóban ekkora nagyságrendű variációs lehetőséget biztosít. Ha tetszik: ez a kreatív játék netovábbja. A könyvnek néhány évvel később elkészült digitális (számítógépes) változata, a hozzá rendelt program véletlenszerűen jeleníti meg a felhasználó előtt az éppen „aktuális” szonettet.

A komputertechnika maga is lendületet adott a kreatív irodalmi játékoknak. A fentihez nagyon közeli példát említve: a magyar neoavantgárd ma már „nagy öregnek” számító alakja, Papp Tibor készítette el az első magyar versgeneráló szoftvert, a Disztichon Alphát. Az alkotó sajátos szerkezetű adatbázist hozott létre, ennek több tucatnyi strukturális cellájának mindegyikébe több száz, egymással azonos grammatikai felépítésű egységet (szövegrészt) helyezett el, még ám olyanokat, amelyek megfelelnek a disztichon klasszikus versmértékének. A szigorú algoritmust követő program ezekből véletlenszerűen választ. Az eredmény egy nyelvtanilag teljesen korrekt, tartalmilag értelmes, időmértékes sorpár. Kimondani is félelmetes: a variációk teljes száma 16 billió. Bár a szerző ezeket kifejezetten csak képernyőn és csak egyszer megjelenő műveknek szánta, néhány évvel ezelőtt pár tucatnyit publikált a Kortársban, az Árgusban és más folyóiratokban. Aki ismeri Papp Tibor gépi segítség nélkül írt szövegeit, azok hangulatát, szóhasználatát, mindig meghökkentően újszerű tartalmát, az megállapíthatta: a generált művek ízig-vérig Papp Tibor költemények, magukon viselik a program és az adatbázis létrehozójának keze nyomát: mind a z egyszerre érvényes alkotói invenció és a kreatív játék nagyszerű bizonyíték

Az irodalmi kreatív játék előtt minden eddiginél újabb távlatokat nyitott az Internet, a webtechnika. A csatolások, egybekapcsolások, hivatkozások legkülönbözőbb módozatai, a felgyorsult kommunikáció, az interaktivitás, a szövegek terjesztésének, átvételének és újraszerkesztésének páratlan lehetőségei, kell-e mondani, ösztönzőleg hatottak az erre fogékony szerzőkre, felfokozza kreativitásukat. Ennek nyomán születtek meg az irodalmi textusokat képi és hangi effektusokkal kiegészítő multimédiák; létrejött az áttételek, hivatkozások sorozatát egybecsatoló hipertext; megszületett a kollektív művek létrehozására is roppant alkalmas hálózati irodalom. A cyberkultúra keretében keletkező művek ma már elválaszthatatlan részét képezik annak, amit modern felfogásunk irodalomnak nevez. Láthatóak ennek az új képződménynek hatalmas előnyei és roppant hátrányai, ellentmondásai és veszélyei is – de talán ennél is szembetűnőbb a legtöbb alkotói szabadságot felkínáló végtelen játékossága. Vannak, akik idegenkednek tőle, sőt, egyenesen a rontást látják minden effajta ördöngösségben, és vannak, akik arra használják, amire szerintük való: az irodalom kifejezőeszközeinek gazdagítására.

A művészet folytonosan megújuló folyamata nem létezhet kísérletezés, játékos-komoly újítások nélkül. Az irodalomnak a nyelvi és más eszközökben rejlő új és újabb lehetőségei, sokkal jobban kiaknázhatók felszabadult játékos kedvvel, mint görcsös igyekezettel. Édes anyanyelvünk pedig, sok más funkciója mellett, egyben a kreatív játék legnagyszerűbb eszköze is.

(- bdk - ; teljes szöveg itt: Játékban élni - póker játék)

sms küldés télikertbe a szerzőnek

*

Ha már nem segít sem a Tokaji aszu, sem a pánikbetegség kezelő agykontroll és az agorfóbi tüneteit leküzdő pszichodáma, ha már hiába szívsz búzafüvet, akkor végy néhány kreatív játékot. Vagy persze szóba jöhet még az online Texas Póker.

A Néprajzi Lexikon szócikke:

A játék az emberi lét, az élet egyik legősibb és legegyetemesebb sajátossága. Aligha képzelhető el olyan emberi közösség, társadalom, amelynek mindennapi életében ne lett volna igen fontos szerepe a játéknak. A játék fontossága azonban nem mindig tükröződött a különböző társadalomtudományi kutatásokban. A játék mint természetes, „hétköznapi” cselekvésforma egyrészt kevésbé szembetűnő és kevésbé látványos kulturális jelenség. Másrészt pedig a játék fogalma a gyermekjáték fogalmával azonosult – ha nem is minden esetben, de mégis jellemző gyakorisággal –, s ez szintén csökkentette az iránta megnyilvánuló érdeklődést. Pedig a gyermekjátékok a legszorosabb kapcsolatban állnak egy csoport, egy közösség, egy társadalom kultúrájával, annak hű és pontos kifejezői, azaz igen lényeges tartalommal bíró kulturális tények, jelenségek. A játékokban pontosan visszatükröződnek egy közösség értékei, normái, elvárásai, szemlélete, noha gyakran „rejtett” üzenetek formájában. A néprajz, a folklorisztika a kezdetektől fogva tanulmányozta a gyermekjátékokat, s arra törekedett, hogy az egykori és mai játékok kulturális és társadalmi vonatkozásait, kultúrtörténeti összefüggéseit feltárja. Ezt a feladatot egyetlen más tudományág sem vállalta magára. Kötetünkben azt kívánjuk tehát bemutatni, hogy milyen játékszereket ismertek és milyen játékokat játszottak a századforduló idején a falusi gyerekek, s hogy ezek a játékszerek és játékok miképpen, milyen módon tükrözték vissza a hagyományos falusi kultúra sajátosságait, miképpen szolgálták a közösség kultúrájának el- és befogadását.

Játékterápia a depresszió és pánik ellen

A pszichés problémák kezelésének egyik legjobb módja a játékterápia. Alkalmazható depressziósoknál és pánikbetegeknél a pánikhelyzetekben adódó félelmi roham leküzdésére.

  • a pánikbetegség tünetei és kezelése - agorafóbia
  • játékterápia - pánikerápia - agorafóbia leküzdése és pánikbetegség kezelése
MÁS PROJEKTEK

BDK keresőmarketing munkái. Az UngParty.net része. Honlapoptimalizálás - SEO -Keresőmarketing | | keresőmarketing - találatok optimalizálása |

Kreatív játék - kreatív játékok webáruháza. Rendelés, vásárlás, forgalmazás, kereskedelem, ajándék.

 
Szeretné, ha honlapja, weboldala a keresések során előbbre kerülne a Google-listán? Írjon: » levél küldése« - Segítek!  

Keresőoptimalizálás - SEO - Keresőmarketing - Honlapoptimalizálás - Első Google-optimalizálás

Keresőmarketing - Honlap optimalizálás

Az UngParty weboldalak tematikus szájtok, amelyek témájuk kifejtése mellett laptop kereső marketing célokat is szolgálnak, így részt vesznek a kreativitásra és minőségi webtartalmak összefüggéseire épülő honlapoptimalizáló és keresőmarketing munkában. A honlapok keresőoptimalizálásában a Google-szempontok sokrétű érvényesítését tartom szem előtt, a linkprofil felépítésében pedig olyan webrendszer megalkotására törekszem, mely lehetővé teszi ezt: google keresés első hely a kulcsszavas találatok oldalán. Módszerem kreatív tartalommarketing eljárásokra épít. A SEO-program kulcsszavai 2017 februárjában: seo szakértő - honlapoptimalizálás, google első hely, illetve: laptop szerviz budapest és szamizdat könyvek: tartalommarketing stratégia, seo tanácsadás

Logikai játékok: pánikterápia 【ᵀᴵᴾᴾ】

Kreatív asszociációs játék: ügyességi és logikai játékok. HIRDETÉSI LEHETŐSÉG logikai játék, társasjáték, készségfejlesztő játék témában, minden ami a kreatív játékok körét illeti. Szerencsejáték, sportfogadás ingyen tippek. Játékmarketing, a pánikbetegséget gyógyító játékterápia: kreatív játékok, ügyességi játék, feladványok, logikai fejtörő játékok, játszani, játékmarketing, rejtvény, megfejtés, feladvány, kártyatrükk, ördöglakat, szójáték, robik kocka, kirakós fémépítő gyerekjáték, gyermek játék, játékterápia, pánikbetegség, agorafóbia, kezelés, pánikroham leküzdése jétszással. Számítógépes programozás.